برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های صاحب نشان ( برند )

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های صاحب نشان (برند) در منطقه کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، در راستای تبیین سیاست‌های راهبردی وزارت نفت در ارتباط با احداث مجاری عرضه و کاهش تصدی گری دولت، جلسه هم‌اندیشی با حضور شرکت‌های صاحب نشان (برند) در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید باقر نورالدینی، مدیر منطقه ضمن خوش آمدگویی به مدیران و نمایندگان شرکت‌های صاحب نشان استان کرمان گفت: هدف دولت از اجرای این طرح ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات سوخت‌رسانی به مردم است و شرکت‌های صاحب نشان (برند) باید با تمهیدات لازم و ارائه خدمات مناسب، بستری را فراهم آورند که تمامی صاحبان جایگاه‌های عرضه سوخت ترغیب به بهره‌مندی از خدمات شرکت‌های صاحب نشان در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به هم‌وطنان عزیز شوند.

 در ادامه این جلسه مدیر منطقه، به نحوه نظارت، کنترل و مدیریت مجاری تحت پوشش اشاره نمود و توضیحاتی در خصوص مراحل راه اندازی مجاری جدیدالاحداث، مدارک و مستندات مورد نیاز، استعلام مورد نیاز جهت صدور موافقت نامه احداث و فرآیند صدور مجوز موافقت اصولی احداث جایگاه، به حاضرین ارائه نمود.

در پایان، نمایندگان و مدیران شرکت‌های صاحب نشان ضمن بیان مسائل و مشکلات خود، پیشنهادات و راهکارهای خود را نیز ارائه نمودند.